Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Callan
Straganiarz
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 13:15, 22 Lis 2006 Temat postu: Rzemieślnicze kwestie |
|
|
Witajcie Droga Braci Rzemieślnicza..
Dość już naszego upokarzania przez różne czynniki.
Trzeba coś zrobic z zaniżonym expem i przedmiotami o wiele lepszymi od naszych.
Zapraszam tutaj:
Skasowałem adres - patrzeć post niżej /Klonus
Prosze o komentarze tutaj albo na forum impa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Klonus
Administrator
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:26, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Po przeczytaniu tego tematu dokłądnie wiem co się stanie. Przyjdzie wojownik i powie "to zmień profesję", przyjdzie mag i powie "my też mamy źle, bo nam szybko mana ucieka", przyjdzie klanowić i powie "a u mnie w klanie nie narzekają". Dokładnie wiem to. Takich dyskusji było wiele (choć nie o rzemieślnikach).
Postaram się coś z tym zrobić. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Klonus
PS.
Zmieniłem położenie postów. Oto ich nowy adres:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Callan
Straganiarz
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 13:49, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
nie każdy ma dobrze.. rozumiem.. ale dlaczego akurat rzemieślnicy maja aż tak źle?
nie sądzisz że to trochę za dużo..?
nie dość że mało expa, ogrom przedmiotów znaleźnych (lepszych od naszych) i jeszcze te profesje które przez przemienienie mogą równiez tworzyć przedmioty..?
jaki tu jest wtedy sens rzemieślnika, skoro mógłbym (wybierając inna profesję) mieć 2x większy lvl, 2 x więcej kasy, 2x expa i satysfakcji a także możliwość kucia..?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tom Hagen
Handlarz
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:35, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
zgadzam się z Callanem co wyraziłem na forum Impa.
co do Wilkołaków i reszty. może zasugerujmy wprowadzenia dodatkowej rasy - wiedźminów, którzy niszczyliby to plugastwo. po pierwsze za dużo nieludzi w Imperium, niedługo powyżej 20lvlu to nie uświadczysz czlowieka, a poza tym przez nich ceny minerałów idą strasznie w góre!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Callan
Straganiarz
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 14:56, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
co prawda to prawda... jednak ze względu na korzyści jakie niesie za soba przemiana, osobiście wolę być wilkołakiem niż człowiekiem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gothar
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:29, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nom, faktycznie, macie dość kiepsko.. :/
Ale widzę na tablicy nowości, że jakieś zmiany zaszły w module kowala. Możecie coś o tym powiedzieć? Jest choć trochę lepiej?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tom Hagen
Handlarz
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:19, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jest trochę leiej bo więcej expa się dostaje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Callan
Straganiarz
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 11:33, 29 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jest bardzo lepiej a nie troche.. nawet rozgryzłem to wsyztsko wiec twierdze ze jest o niebo lepiej  
temat można zamknąć..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|